Умови повернення та усунення браку

Перед покупкою-замовленням вінтових сходів, представлених на сайті  https://spiralstair.com.ua/  рекомендуємо ознайомитися з правилами їх повернення та обміну, усунення та заміни можливого браку.

1.  Продукція належної якості

Сходи та комплектуючі до них належної якості, представлені на нашому сайті, поверненню (обміну) не підлягають

Відповідно до Постановлення Кабінета  Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України» «Про захист прав споживачів»  , затвердження перечень товарів надлежащего якості, які не підлягають обміну (возврату).

Доповнення N 3 до постанови Кабінета Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

  1. Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сан гігієни
  2. Непродовольчі товари:
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
  • корсетні товари
  • парфюмерно-косметичні вироби
  • перьево-пухові вироби
  • дитячі игрушки м’які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • мундштуки
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • гребінці та щітки масажні
  • сурдини (для духових музичних інструментів)
  • скрипкові підборіддя
  • рукавички
  • тканини тюлегардинні та мереживні полотна
  •  килимові вироби метражні
  • нижня білизна
  • білизна постільна, пухо-пір’яні вироби, матраци
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонні (плінтус, лиштва),
  • плитні матеріали (деревно-волоконні та деревностружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годівлі тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

(Перечень з змінами, внесеними згідно Постановленням, КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-120)20 від. 2005)

2.  Продукція неналежної якості.

Повернення чи обмін товару неналежної якості регламентується статтею №8 Закону України «Про захист прав споживачів»..

  1. При виявленні істотних недоліків призначається експертиза, що підтверджує факт провини однієї з сторін (покупця чи виробника). Експертизу оплачує той бік, з чиєї вини виявлено недолік товару. Усунення недоліків, пов’язаних із процесом експлуатації товару, оплачує покупець.
  2. Усунення несуттєвих недоліків виконується за рахунок виробника у термін, зазначений законом України.

2.1. Продукція неналежної якості із суттєвими недоліками (брак).

Відповідно до п.12 ч.1 ст.1 Закону України “Про захист прав споживачів”, недолік вважатиметься суттєвим, якщо він робить товар таким, який неможливо використати за своїм цільовим призначенням; виник з вини виробника або продавця, і якщо його взагалі не можна усунути або його усунення вимагає більш ніж 14 днів, або він робить товар зовсім іншим, ніж це передбачено договором.
У разі виявлення суттєвого недоліку (виробничого браку, виявлених серйозних відмінностях між готовим товаром та інформацією у специфікації на замовлення, а також виявленою неякісною обробкою матеріалів або неякісне виготовлення: нерівний шов, суттєві недоліки матеріалів, комплектуючих) на вибір Покупця здійснюється:

· Повернення товару з відшкодуванням сплаченої вартості товару (якщо на момент такого повернення ціна товару на ринку збільшилася, то повертається сума, що дорівнює ціні на момент повернення; якщо ж ціна товару знизилася, то повертається сума дорівнює ціні, за якою він був придбаний);

· Обмін товару на такий же (без його змін), але без дефектів.

2.2  Продукція неналежної якості з несуттєвими вадами.

У разі виявлення недоліків протягом 14 днів на вибір Покупця здійснюється:

1) пропорційне зменшення ціни;

2) безоплатне усунення недоліків товару;

3) відшкодування витрат усунення недоліків товару.

3. Умови повернення коштів, товару чи обміну товару

Відповідно до статей 8 та 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:

3.1. Товар, який повертається, повинен бути без слідів експлуатації, а також повинен бути збережений його первісний вигляд та всі споживчі якості.

3.2. Для повернення коштів або відшкодування витрат на усунення недоліків потрібні фотографії з фактом підтвердження недоліків товару причин повернення.

3.3. Повернення коштів здійснюється з вирахуванням витрат на доставку та переказ грошей. Переказ надходить на рахунок замовника протягом 10 робочих днів з моменту повернення виробу через виробничий брак або як відшкодування витрат або зменшення ціни у разі виявлення несуттєвих недоліків, з моменту узгодження виявлення цих недоліків.

3.4. Обмін товару із суттєвими вадами здійснюється у строки, необхідні для виготовлення такого самого товару з урахуванням термінів доставки кампанією-перевізником.

3.5. Відповідальність за збереження товару під час пересилання до моменту отримання його компанією лежить на клієнті, тому ми використовуємо транспортування служби доставки, які повністю страхують вантаж.